مشاور وزیر بهداشت و درمان:

۶۶۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در كشور نهایی شد

۶۶۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در كشور نهایی شد

كونفه: مشاور وزیر بهداشت و درمان بابیان اینكه اجرای طرح های عمرانی این وزارت خانه در مرحله پیگیری قرار دارد، اظهار داشت: شش هزار و ۵۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی در كشور نهایی شده است.



به گزارش كونفه به نقل از مهر، سید عباس پورهاشمی ظهر شنبه در دیدار با استاندار سمنان در محل استانداری ضمن بیان اینكه در سال ۹۵ تعداد ۹ هزار پروژه بهداشتی در سطح كشور تعریف شده است، اظهار داشت: از این تعداد شش هزار و ۵۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی با متراژ دو میلیون و ۲۲۰ هزار مترمربع در سطح كشور نهایی شده است.
وی بابیان اینكه به منظور اجرای پروژه های نهایی شده، تفاهم نامه ای بین استانداران، روسای دانشگاه ها و خیران سلامت در سطح كشور منعقدشده است، افزود: مقرر شد تا ۵۰ درصد اعتبارات توسط وزارت بهداشت و مابقی توسط استانداران، خیران سلامت و روسای دانشگاه ها تامین گردد.
ساخت مركز بزرگ جامع سلامت در میامی
دبیر مناطق كمتر توسعه یافته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی بابیان اینكه تابحال به همت استانداران و خیران اقدامات خوبی در سراسر كشور به انجام رسیده است، اظهار داشت: طی این مدت زمین های بلاعوض زیادی با ارزش بیشتر از ۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مراكز بهداشتی و درمانی در اختیار وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشكی قرارگرفته است.
پورهاشمی در ادامه اشاره كرد: هم اكنون با كمك استانداران، خیران و روسای دانشگاه ها بیشتر از ۵۰ درصد از پروژه ها یعنی بیشتر از سه هزار پروژه تكمیل و به بهره برداری رسید كه امیدواریم با حمایت های آتی، شاهد بهره برداری و افتتاح سایر پروژه ها باز باشیم.
وی افزود: در مجموع پروژه های استان سمنان دارای پیشرفت خوبی بوده كه بعضی از این پروژه ها بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.
مشاور وزیر بهداشت و درمان همین طور اضافه كرد: تا آخر سال جاری، مركز بزرگ جامع سلامت در زیر بنای یك هزار و ۷۰ متر مربع توسط بنیاد علوی در میامی ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

1397/12/13
13:59:19
5.0 / 5
4322
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , پزشك , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
کونفه